注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

独家村

 
 
 

日志

 
 
关于我

癫狂中带几分忧郁.随性中带几分浪漫.

网易考拉推荐

無題勝有題  

2010-03-20 00:03:21|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

嗯,或許最近被生活衝昏了頭腦.想齣一個比較好的題目,已經很難了.大傢就將就將就吧~

  班賽,就暫告一段落拉.對住四班.唉.我還依稀記得,四次齣手,六分.博得一個犯規.沒辦法.每次突破,腳上的滑...一中既場地真喺TMD既LJ.加之隊友唔拉開...殺入去=自殺..人盯人防守,要我防啊毛只怪獸...一個PG去防一個大前鋒..區130+....足足俾我重十幾斤啊.變態既missmatch.于是,三號就咁俾23號喺頭上虐完一個又一個板..不過,我覺得我既貼身防守仲喺限製咗啊毛好多既~之后打西友,哈哈~經典,大媽都首髮.我嘛,淪為替補了哈哈~啊場真喺輸得痛快.我地為咗民族團結,不惜輸咗場比賽啊哈哈~~其實,有必要這樣麼.再一次悲劇了,呵呵.

之后又去吹高二既比賽.第一場.10班VS16班.我昏死.蘇廣俊李業基...你地,唔通真喺齋靠身體喫飯?!....之后16班個后衛一個囬厰,一個超核凸齣手既三分.我再昏.入咗- =...絕殺....之后?中綫既裁判嘸吹.咁就誤判吧~唔関我事啊>-<...再之后?米俾10班d人群X...真喺嘸素質,講嘢難聽死.

 

 

 

 

 

毽毬賽,落幕了.男子,第四.嗯,教練,高三既師兄,我要講聲對唔住.喺我對榮山既時候幾個keyball嘸踢好.我...好內疚.真喺好內疚.2+霖翻起啊時,依然想哭.我實在太嘸用了...如果唔喺,就有第二了....輸咗比賽之后,我發獃咁坐咗喺度,嗯,我記得喺你地,飛姐,盧沛瑩,鈺.喺你地安慰我.多謝你地既支持,咁樣摸我個頭,搞到我感覺到偉大既母愛啊哈哈.

那天晚上,齊齊去人山人海.可是,我嘸胃口.的確,我覺得嘸資格去吃華良呢餐飯.我貢獻既,太小了.雖然四場比賽,每次都喺首髮,而且都喺打滿全場,但喺,相對于兩個師兄,我覺得,我自己真喺微不足道.從啊日開始,我先清楚,自己喺幾咁差.于是,我落定決心,九月份,市賽,無論喺為咗高攷加分好,為咗榮譽又好,我都要徹底咁打敗榮山!!我要刻苦訓練啊!!大傢記得提醒我拉!~九月份,榮山再見!!

   最近,俾盧沛瑩對死人鞋搞到頭都大埋~不過算了.就當為毽隊咗d小小既貢獻吧~

     嗯,這個非常重點.情感生活.自從初三下學期開始,我的情感一直都十分空虛.哈哈,不過,又少咗好多煩惱.但我覺得嘛,咁樣落去始終唔多點.青春嘛,青春~~兄弟的情誼,也少了許多.以前喺五班,個個都喺知己,好友.高中不再了~每天最寫意既時候,喺晚脩落課,同埋偉傑去到走廊盡頭,同坤一起吹吹風,睇下偉傑d show time.偉傑真喺太搞嘢拉!勘稱經典!唉,啊毛啊啊毛~有女拉~有咗女就唔要我地呢班兄弟了.不過好在,仲要偉傑同坤.偉傑啊.你知道你對我多么重要麼哈哈.每天和你在一起,我都非常快樂.真的~多謝你的"mountain daisy boy"~你真喺個開心果嚟噶!~每日訓喺你鋪床度,得閒就整下你既日子,真喺好.不過,夕陽無限好,隻是近黃昏,與你相處既日子,還有多久?...

對于一個男生嚟講,情感,豈能少了女生?話說我地班既女仔真喺TMD八!巴紥!素質低!特別喺某幾個!各位,請原諒我喺度既不和諧吧~最近,都嘸點同太監仔聯絡嚕~唔知,區同區條仔點呢.YZY,你有仔,就好好珍惜拉.小白兔,忘記過去既情感吧.keroro,你快d搞翻點你個桌號啊頂.刺耳到死!某女生啊,我唔喺白撞噶- =(估計你都睇唔到~就咁狗up下算了~)小魚.你還好嗎?飛姐啊,其實還有好多人愛你的啊哈哈~唔好話我識得多女仔- =都喺d普通朋友罷了.

  補充一句,美安啊,我非常十分超級感謝你啊.不要將我睇成咁重要嘛,對不對~~大傢還是兄弟啊!

  得閒,好好斟酌以下EASON既陀飛輪同軒仔既酩酊天使吧.歌詞,狠有意思.到底,我的另一半,值得我去用多久去尋找呢?...誰知曉呢.我只知道,現在的我,要成熟點.

  评论这张
 
阅读(110)| 评论(26)
推荐 转载

历史上的今天

在LOFTER的更多文章

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017