注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

独家村

 
 
 

日志

 
 
关于我

癫狂中带几分忧郁.随性中带几分浪漫.

网易考拉推荐

翻華英!~  

2009-09-11 22:23:18|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

今日坐住欣澤部車翻華英嚕~~天吶!塞車塞都媽媽咁.

      一翻到去就見到d老師踢波,哇嗮,踢波點可以唔預埋呢個足毬隊隊長噶!~于是,我就頂替咗劉劍同誌既守門員位置拉!~死人頭鐘sir,唔比我打其它位,如果唔喺區地米唔會輸咁慘咯嘿嘿~~省實個隊竟然有個鬼佬喔哈哈~~真搞笑~

         今日見到彭sir,好似靚女咗譆譆~不過我好好奇,點解仲未大肚既.~嘿嘿.小烏龜d結婚相哇!~好正!~好可惜見唔到豬sir噢!~太掛區~~皺sir竟然生女!~KG依舊奇怪.....竟然講乜我地班有四大風流才子,跟住個個都指住我起哄- =..真喺..搞到我得個笑....

             最開心更喺見翻d同學仔拉!~真懷唸五班........................................................................

         最衰都喺自己拉!`掛住踢波,搞到都嘸同d同學玩.嘸同老師卿計!~嗚嗚...唉唉,下次下次,下次大概可以!~

  评论这张
 
阅读(89)| 评论(23)
推荐 转载

历史上的今天

在LOFTER的更多文章

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017